På klubbens hjemmeside vil vi meget gerne have holdbilleder/gruppebilleder samt billeder af trænere/ledere samt udvalgs- og bestyrelsesmedlemmer.

Hvis du ikke ønsker, at dit barn skal med på disse holdbilleder, så giv træneren besked. Send ligeledes en mail med oplysning om navn og hold til thisted.ik.haandbold@gmail.com

Hvert hold har typisk en facebook gruppe, hvor den enkelte træner/holdleder/administrator kan give informationer til spillere samt evt. forældre. Det kan også hænde, at der her ajourføres billeder fra kampe/stævner eller andre sportslige håndboldevents. Hvis du ikke ønsker, at dit barn skal med på disse kampbilleder eller lign., så giv træneren besked og skriv det i gruppen med angivelse af spillerens navn.