Om håndboldklubben

Klubbens navn er "Thisted I.K. Håndbold. I daglig tale kaldet TIK eller Thisted IK. Klubben er en forening og har hjemsted i Thisted Kommune. Stiftelsesdato er den 8. oktober 1904.

CVR nr.

Regnskabsår

1. januar - 31. december

Revisor

BRANDT, Thyparken 10, 7700 Thisted

Bestyrelse

Brian Kirk Nielsen (forperson)

Michael Thomsen (bestyrelsesmedlem)

Jesper Robert Dahl (bestyrelsesmedlem)

Peter Nielsen (bestyrelsesmedlem)

Jesper Kristoffersen (bestyrelsesmedlem)

Per Larsen (kasserer)

Haller

Vi holder primært til i Thyhallerne (Lerpyttervej 50, 7700 Thisted) men træner og spiller hjemmekampe i andre haller i Thy.

Holdfællesskaber

Klubben indgår i et holdsamarbejde kaldet "Thy Håndbold" med I.F. Nordthy for U15 til U19 samt damesenior. Skyum Idrætsefterskole indgår i holdsamarbejdet for u 17 p

Klubben indgår i et holdsamarbejde kaldet "Mors Thy Håndbold" med HF Mors for Seniorherrer.

Se mere under "Holdoversigt" på forsiden.

Udvalg

Klubben har en række udvalg:

Kontingent

Klubbens kontingent fastsættes for et år af gangen på den årlige generalforsamling.

Thy Rock

Klubben er én blandt 8 andre foreninger i Thy, som deltager i Thy Rock. Se mere på www.thyrock.dk

Klubbens historie

(er under udarbejdelse af bestyrelsen)